تازہ ترین
پانچویں چائنا انٹرنیشنل امپورٹ ایکسپو کی افتتاحی تقریب سے صدر شی کے خطاب کی نمایاں پزیرائی

پانچویں چائنا انٹرنیشنل امپورٹ ایکسپو کی افتتاحی تقریب سے صدر شی کے خطاب کی نمایاں پزیرائی

چین کے صدر شی چن پھنگ نے چار تاریخ کو پانچویں چائنا انٹرنیشنل امپورٹ ایکسپو کی افتتاحی تقریب میں شرکت کی اور اہم خطاب کیا۔

ایکسپو میں شریک ملٹی نیشنل انٹرپرائزز کے سربراہان نے کہا کہ صدر شی کے خطاب نے نئے دور میں دنیا کے ساتھ ترقی کے مواقع بانٹنے کے لئے چین کے پختہ عزم کا اعلان کیا ہے اور کھلے پن اور خوشحالی کے روشن مستقبل کی تخلیق میں مضبوط مثبت توانائی فراہم کی ہے۔

سوئس انٹرپرائز اے بی بی (چائنا) کمپنی لمیٹڈ کے جنرل مینیجر کانگ لیانگ نے کہا کہ ایکسپو سے صدر شی چن پھنگ کا خطاب بہت متاثر کن ہے۔ یہ ایکسپو ایک بین الاقوامی عوامی ایونٹ بن چکا ہے جو اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ چین دنیا کے ساتھ اپنی ترقی کے مواقع کا اشتراک کرنے کے لئے پرعزم ہے۔ یہ چین کے 14 ویں پانچ سالہ منصوبے میں  کھلے پن اور پائیدار ترقی کے لئے چین کے عزم کے عین مطابق بھی ہے۔ یہ چین میں ہماری ترقی اور سرمایہ کاری میں اضافے کو مزید تقویت دیتا ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ یہ ایک جیت جیت کی صورت حال ہے۔

اپنے خطاب میں صدر شی چن پھنگ نے نشاندہی کی کہ ایکسپو کے انعقاد کا مقصد کھلے پن کو وسعت دینا اور چین کی بڑی مارکیٹ کو دنیا کے لئے ایک بہترین موقع بنانا ہے۔ امریکی کمپنی ایڈورڈ لائف سائنسز گریٹر چائنا ایریا کے جنرل مینیجر تیان چینگ یی نے کہا کہ صدر شی جن پھنگ کا یہ بیان کہ “چین کی بڑی مارکیٹ کو دنیا کے لئے ایک بڑا موقع بننے دیں”۔

مجھے لگتا ہے کہ یہ ایک بہت مضبوط بیان ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ چین اور عالمی معیشت آئندہ دہائیوں تک ایک دوسرے پر انحصار کریں گے۔ لہذاء یہ واقعی ہمیں چین میں اپنی سرمایہ کاری جاری رکھنے اور چینی مریضوں کے لئے ہماری علاج معالجے کی بہترین سہولیات لانے کے لئے مزید اعتماد فراہم کرتا ہے.”

یہ خبر پڑھیئے

چینی ادارے کی جانب سے پاکستان میں سیلاب زدگان کیلئے 30 لاکھ روپے مالیت کے امدادی سامان کی فراہمی

چینی ادارے کی جانب سے پاکستان میں سیلاب زدگان کیلئے 30 لاکھ روپے مالیت کے امدادی سامان کی فراہمی

چین کے سرکاری ادارے کی جانب سے سندھ کے سیلاب زدگان کیلئے 30 لاکھ روپے …

Show Buttons
Hide Buttons