تازہ ترین
چیئرمین ہائر ایجوکیشن کمیشن ڈاکٹر مختار احمد سے آسٹریلیا کے ہائی کمشنر نیل ہاکنز کی ملاقات

چیئرمین ہائر ایجوکیشن کمیشن ڈاکٹر مختار احمد سے آسٹریلیا کے ہائی کمشنر نیل ہاکنز کی ملاقات

پاکستان میں آسٹریلیا کے ہائی کمشنر نیل ہاکنز نے منگل کو ایچ ای سی سیکرٹریٹ میں چیئرمین ہائر ایجوکیشن کمیشن (ایچ ای سی) ڈاکٹر مختار احمد سے ملاقات کی اور پاکستان اور آسٹریلیا کے اعلیٰ تعلیمی اداروں کے درمیان ممکنہ تعاون کے شعبوں پر تبادلہ خیال کیا۔ ایڈوائزر (گلوبل انگیجمنٹ) ایچ ای سی اویس احمد اور ڈائریکٹر جنرل (ہیومن ریسورس ڈیولپمنٹ) ایچ ای سی محترمہ عائشہ اکرام بھی موجود تھیں۔

ہائی کمشنر سے گفتگو کرتے ہوئے چیئرمین ایچ ای سی نے ملک میں اعلیٰ تعلیم اور تحقیق کے فروغ میں ایچ ای سی کے کردار پر روشنی ڈالی۔ انہوں نے پاکستان اور آسٹریلیا کے اعلیٰ تعلیمی اداروں کے درمیان تعاون کے دائرہ کار پر بھی روشنی ڈالی۔ انہوں نے کہا کہ دونوں ممالک کے تعلیم کے اعلیٰ حکام کو مشترکہ پروگراموں پر مل کر کام کرنے اور مستقبل کے چیلنجز کا حل تلاش کرنے کی ضرورت ہے۔ دونوں فریقوں نے ماحولیاتی تبدیلی اور خوراک کی حفاظت کے عالمی چیلنجوں میں تحقیقی تعاون کی ضرورت پر بھی تبادلہ خیال کیا۔

ہائی کمشنر نے انکشاف کیا کہ وہ آسٹریلیا میں پاکستانی طلباء اور اسکالرز کی تعداد بڑھانے کے خواہاں ہیں۔ انہوں نے یہ بھی انکشاف کیا کہ اس وقت تقریباً 100,000 پاکستانی آسٹریلیا میں مقیم ہیں، یہ پاکستانی طلباء کے لیے آسٹریلیا میں اپنی اعلیٰ تعلیم حاصل کرنے کے لیے ایک مثالی صورتحال ہے کیونکہ انہیں وہاں ضروری تعاون حاصل ہوگا۔ انہوں نے زرعی تحقیق میں پاکستان کی ترقی کو سراہا۔

انہوں نے افغان نوجوانوں کو تعلیمی مواقع فراہم کرنے اور خطے میں امن کے قیام کی کوششوں میں پاکستان کے اعلیٰ تعلیم کے شعبے کے کردار کو بھی سراہا۔ ڈاکٹر مختار احمد نے پاکستان میں اسپورٹس یونیورسٹی کے قیام کے منصوبے کا بھی ذکر کیا۔ ہائی کمشنر نے سپورٹس یونیورسٹی کے لیے اپنی مکمل حمایت کا اظہار کیا۔ انہوں نے خواہش ظاہر کی کہ پاکستان میں ہاکی کی بحالی کے لیے کوششیں کی جانی چاہئیں۔

یہ خبر پڑھیئے

راولپنڈی ٹیسٹ کا دوسرا روز، پاکستان نے 181 رنز بنالیے

راولپنڈی ٹیسٹ کا دوسرا روز، پاکستان نے 181 رنز بنالیے

راولپنڈی ٹیسٹ کے دوسرے روز انگلینڈ کی جانب سے پہلی اننگز میں 657 رنز کے …

Show Buttons
Hide Buttons