تازہ ترین

وزیراعظم شہباز شریف کا دادو کے گاؤں جھاکرو میں سیلاب متاثرین کی خیمہ بستی کا دورہ

وزیراعظم محمد شہبازشریف نے ضلع دادو کے گائوں جھاکرو میں سیلاب متاثرین کے لئے قائم خیمہ بستی کا دورہ کیا اور ان کو دی جانے والی سہولیات کاجائزہ لیا۔

اس موقع پر وزیر اعلیٰ سندھ مرادعلی شاہ بھی موجود تھے۔ وزیراعظم کو ضلع دادو میں سیلاب سے ہونے والے نقصانات ، امدادی سرگرمیوں اور بحالی کے اقدامات سے متعلق تفصیلی بریفنگ دی گئی۔ وزیر اعظم کو بتایا گیا کہ سیلاب سے ضلع میں اب تک 37 افراد جاں بحق اور 22 زخمی ہوئے ہیں ، زخمیوں کی تعداد میں روزانہ اضافہ ہورہا ہے۔ اس کے علاوہ لاکھوں ایکڑ پر چاول اوردیگر کھڑی فصلیں تباہ ہوگئی ہیں۔

لاکھوں جانور بھی بہہ گئے ہیں۔ سیلابی پانی کھڑاہونے کی وجہ سے گندم کی بوائی تاخیر کا شکار ہے۔ پانی نکالنے کے لئے اقدامات کئے جا رہے ہیں اور امید ہے 8 سے 10 دن میں پانی نکال لیا جائےگا۔ وزیراعظم کو بتایا گیا کہ سیلاب متاثرین کے لئے پورے ضلع میں 17 خیمہ بستیاں اور 200 سے زائد امدادی کیمپ قائم کئے گئے ہیں۔ 215 سے زائد امدادی کیمپ قائم کئے گئے ہیں۔

مسلح افواج اور سول اداروں کے اہلکار ریسکیو ، ریلیف اور بحالی کے عمل میں مل کر کام کررہے ہیں اور امدادی کیمپوں میں متاثرین کو تمام سہولیات فراہم کی جارہی ہیں۔ سیلاب متاثرین کے لئے میڈیکل کیمپس بھی قائم کئے گئے ہیں۔ سیلاب سے ضلع کے تمام علاقے متاثرہوئے ہیں۔ خیموں اوردیگر اشیا کی ضرورت ہے۔ لوگوں کے گھروں میں جانے کےبعد انہیں رہائش کے لئے مزید خیمے بھی چاہئے ہوں گے۔

اس کے علاوہ واٹر سپلائی ، سڑکوں ، ہسپتالوں ، سکولوں اور دیگر بنیادی ڈھانچے کی تعمیر نو کے لئےبھی وافر فنڈز کی ضرورت ہو گی۔ وزیراعظم نے خیمہ بستی میں سیلاب متاثرین کے لئے قائم میڈیکل کیمپ کا بھی دورہ کیا اور زیر علاج مریضوں سے طبی سہولیات سے متعلق دریافت کیااور انہیں یقین دلایاکہ علاج کی بہترین سہولیات فراہم کی جائیں گی۔ وزیراعظم خیمہ بستی میں قائم عارضی سکول بھی گئے اور انہوں نے متاثرہ بچوں سے بات چیت کی۔

اس موقع پر وزیراعظم نےمتاثرہ بچوں کو بہترین تعلیمی سہولیات کی فراہمی کے لئے سمارٹ سکول بنانے کابھی اعلان کیا۔ وزیراعظم نے کہا کہ یہ بات انتہائی باعث مسرت ہے کہ سیلاب متاثرین کی مدد کے لئے سب مل کر کام کررہے ہیں اور مشکل وقت میں متاثرین کی مدد کی جا رہی ہے۔وزیراعظم نے سیلاب متاثرین کی ریسکیو، ریلیف اور بحالی کے لئے کئے جانےوالے اقدامات کو سراہا۔

یہ خبر پڑھیئے

چین میں ای-کامرس کا جامع ترقی میں کردار: جانیئے تجزیہ کار کی زبانی

Show Buttons
Hide Buttons