تازہ ترین

چین نے ایک ہی مرتبہ چارج ہونے سے ایک ہزار کلومیٹر تک چلنے والی برقی گاڑی کی بیٹری تیار کر لی ہے

چین کی ایک نجی کمپنی  نے دعوی کیاہے کہ اُس نے ایک ہی مرتبہ چارج ہونے سے ایک ہزار کلومیٹر تک چلنے والی برقی  گاڑی کی بیٹری تیار کر لی ہے۔

کمپنی حکام کا کہنا ہے کہ 72 فیصدزائد استعمال کی ناقابل یقین کارکردگی سے مزین توانائی کی کثافت کی حامل یہ بیٹری 255 واٹ گھنٹہ/کلوگرام صلاحیت رکھتی ہے۔ چین کی معروف آٹو موٹیولیتھیم آئن بیٹری بنانے والی کمپنی  کنٹیمپریری ایمپریکس ٹیکنالوجی کمپنی لمیٹڈ کی طرف سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ چین میں Qilin نامی  اس بیٹری کی سال 2023 میں بڑے پیمانے میں پیداوار شروع کردی جائے گی۔ بیان میں کہاگیاہے کہ سال 2019 کے دوران  کمپنی کنٹیمپریری ایمپریکس ٹیکنالوجی کمپنی لمیٹڈ نے دنیا کا پہلا ماڈیول لیس بیٹری پیک سیل ٹو بنانا شروع کیاتھا جس نے 50 فیصد سے زیادہ حجم کے استعمال کی کارکردگی حاصل کرکہ اپنی برتری حاصل کی تھی۔

 بیان میں کہا گیا ہےکہ سی ٹی پی بیٹری تیسری نسل کی سی ٹی پی ٹیکنالوجی کے ساتھ، حجم کے استعمال کی کارکردگی 72 فیصد اور ٹرنری بیٹری سسٹمز کے لیے 255 Wh/kg تک توانائی کی کثافت رکھتی ہے، جو اسے دنیا میں سب سے زیادہ انضمام کی سطح فراہم کرتی ہے۔ سی اے ٹی ایل کے مطابق یہ بیٹری عالمی ای وی کمپنی ٹیسلا کی تیار کردہ 4680 بیٹری سے 13 فیصد زائد طاقت فراہم کرتی ہے، سی اے ٹی ایل کا کہنا ہے کہ یہ حد، تیز چارجنگ، حفاظت، سروس لائف، کارکردگی اور کم درجہ حرارت کی کارکردگی میں بہتری پیش کرتا ہے۔ سی اے ٹی ایل کا کہنا ہے کہ یہ حد، تیز چارجنگ، حفاظت،سروس لائف،کارکردگی اور کم درجہ حرارت کی کارکردگی میں بہتری پیش کرتا ہے۔

کنٹیمپریری ایمپریکس ٹیکنالوجی کمپنی لمیٹڈ کی طرف سے جاری کردہ بیان میں کہاگیاہے کہ سی ٹی پی ٹیکنالوجی  جونظام کی توانائی کی کثافت کو بہتر بنانے کیلئے ماڈیولز کے بغیر سیلز کو براہ راست پیک میں ضم کرتا ہے جس سے پیداواری قمیت میں کمی لانے میں مدد حاصل ہوگی۔ سی ٹی پی 3.0 بیٹری اپنی سروس لائف، حفاظت، چارجنگ کی رفتار اور کم درجہ حرارت پر اعلی کارکردگی کامظاہرہ کرنے کی خصوصیت رکھتی ہے۔

انٹیگریٹڈ انرجی یونٹ جو سیل اور ملٹی فنکشنل لچکدار انٹرلیئر پر مشتمل ہے بیٹری پیک کے جھٹکے اور کمپن مزاحمت کو بڑھانے کے لیے ڈرائیونگ سمت کے لیے کھڑا زیادہ مستحکم بوجھ برداشت کرنے والا ڈھانچہ بناتا ہے۔

یہ خبر پڑھیئے

شیاؤمی نے انسان نماء روبوٹ سائبر ون کو مارکیٹ میں متعارف کروا دیا

شیاؤمی نے انسان نماء روبوٹ سائبر ون کو مارکیٹ میں متعارف کروادیا چین کی سمارٹ …

Show Buttons
Hide Buttons