تازہ ترین

خصوصی اقتصادی زونز کو سرمایہ کاری کے حوالے سے رول ماڈل بنایا جائے گا: وزیراعظم

وزیراعظم شہباز شریف نے کہا ہے کہ خصوصی اقتصادی زونز کا بالخصوص چھوٹے صوبوں میں قیام خوش آئند ہے، خصوصی اقتصادی زونز کو بروقت مکمل کیا جائے، انہیں سرمایہ کاری کے حوالے سے رول ماڈل بنایا جائے گا، آنے والا دور پاکستان کے لئے خوشحالی لے کر آئے گا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے بدھ کو رشکئی میں خصوصی اقتصادی زون کے دورے کے دوران اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

اس موقع پر وفاقی وزرا احسن اقبال ، اسعدمحمود اور دیگر کے علاوہ چینی کمپنیوں کے نمائندے بھی موجود تھے۔ وزیراعظم نے کہا کہ یہ ا ن کا بطور وزیراعظم کسی بھی خصوصی اقتصادی زون کا پہلا دورہ ہے۔

انہوں نے بلوچستان اور خیبر پختونخوا سمیت آبادی کے لحاظ سے چھوٹے صوبوں میں خصوصی اقتصادی زون کے قیام کو خوش آئند قرار دیتےہوئے کہا کہ ان زونز کےقیام سے صنعتی سرمایہ کاری، روزگار کی فراہمی ، پیداوار کی ترقی اور محاصل میں اضافہ ممکن ہو گا۔

وزیراعظم نے کہا کہ ان منصوبوں کی بدولت آنے والا وقت ہمارے لئے خوشحالی لے کر آئے گا۔ انہوں نے کہاکہ بیجنگ میں جوائنٹ کمیشن کے اجلاس میں 9 خصوصی اقتصادی زونز کی منظوری دی گئی لیکن بعد میں حالات بدل گئے۔ انہوں نے کہا کہ چین میں لیبر مہنگی اور پاکستان میں نسبتاً سستی ہے۔

یہاں ہنر مند اور نیم ہنر مند افرادی قوت دستیاب ہے۔ پاکستان چینی ٹیکنالوجی اور سرمایہ کاری کی حوصلہ افزائی کرتا ہے۔ چینی کمپنیوں نے مختلف منصوبوں پر بہترین کام کیا ہے ۔ہمارا عزم ہے کہ سی پیک کے تحت خصوصی اقتصادی زون کی تعمیر مقررہ وقت پر کی جائے۔

انہوں نے چین کی دوستی کو خراج تحسین پیش کرتےہوئے کہا کہ پاکستان اور چین نے ماضی میں ایک دوسرے کا ساتھ نبھایا ہے۔ وزیراعظم نے کہا کہ انہیں یہاں آ کر بہت خوشی ہوئی ہے۔ خصوصی اقتصادی زونز کو سرمایہ کاری کے حوالے سے رول ماڈل بنایا جائے گااور اگر کوئی رکاوٹیں اور مسائل ہیں تو انہیں مل کر دور کیاجائے گا۔

انہوں نے پاکستان اور چین کی کمپنیوں کے مابین شراکت داری پر زور دیتے ہوئے کہا کہ دونوں ممالک کی کمپنیاں ایک دوسرے استفادہ کرسکتی ہیں

یہ خبر پڑھیئے

شدید گرمی کے باعث 2053 تک وسطی امریکہ کے 10 کروڑ افراد متاثر ہوں گے، مطالعہ

شدید گرمی کے باعث 2053 تک وسطی امریکہ کے 10 کروڑ افراد متاثر ہوں گے، مطالعہ

ایک نئی تحقیق کے مطابق سال 2053ء تک “انتہائی گرمی کی پٹی” میں رہائش پذیر …

Show Buttons
Hide Buttons