امریکہ نیٹو رکن ممالک کی انچ انچ زمین کا دفاع کرے گا، صدر جوبائیڈن

امریکی صدرجوبائیڈن نے کہا ہے کہ 6 روز قبل پیوٹن نے آزاد دنیا کی بنیادیں ہلانے کی کوشش کی۔ امریک ایوکرین کے عوام کے ساتھ کھڑا ہے۔ پیوٹن اس وقت دنیا میں تنہا ہے، پیوٹن کو اس سے قبل دنیا میں اتنی تنہائی کا سامنا نہیں کرنا پڑا۔

امریکہ نیٹو رکن ممالک کی انچ انچ زمین کادفاع کرے گا۔ دوسری جنگ عظیم کے بعد نیٹو اتحاد دنیا میں امن و استحکام کے لیے قائم کیا گیا۔ آج آزاد دنیا روسی صدر کو جوابدہ ٹھہرا رہی ہے۔ نیٹو ممالک کے تحفظ کے لیے امریکی افواج بھیج رہے ہیں۔ یورپ روس کے لگژری اپارٹمنٹس اور جیٹس کو منجمد کرے۔

امریکی صدر نے پہلے اسٹیٹ آف دی یونین خطاب میں امریکی فضائی حدود کو روس کیلئے بند کرنے کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ روس کے جھوٹ کا مقابلہ سچ کے ساتھ کیا۔ یوکرین کو اسپورٹ کرتے رہیں گے۔ جب تک وہ اپنے دفاع کے لیے کھڑا ہے۔ پیوٹن نے یورپ کو تقسیم کرنے کی کوشش کی۔دوسری جنگ عظیم کے بعد نیٹو اتحاد دنیا میں امن و استحکام کے لیے قائم کیا گیا۔ جوبائیڈن کا کہنا تھا کہ پیوٹن کو نہیں پتہ اس کے ساتھ کیا ہونے والا ہے۔ کانگریس یوکرین کے لیے مزید اسلحہ اور امداد کی منظوری دے۔ امریکہ اور اتحادی اپنی سرحدوں کا دفاع پوری قوت کے ساتھ کریں گے۔ جمہوریت اور آمریت کی جنگ میں جمہوریت کی جیت ہوتی ہے۔ یقینی بنائیں گے کہ امریکی پابندیوں سے صرف روس کو نقصان پہنچے۔ روسی کرنسل روبل اپنی قدر40 فیصد تک کھو چکی ہے۔

امریکی صدرنے کہا کہ روس کا یوکرین پر حملہ سوچا سمجھا منصوبہ تھا۔ پیوٹن نے بلا اشتعال حملہ کیا اور سفارتی کوششیں ناکام کیں، پیوٹن کا خیال تھا کہ مغرب اور نیٹو جواب نہیں دیں گے۔ ہم نے روس کا مقابلہ کرنے کے لیے آزادی پسند اقوام کا اتحاد بنایا۔ ہم روس کو تکلیف پہنچا رہے ہیں۔یوکرین کے عوام بڑے حوصلے کےساتھ لڑ رہے ہیں۔ پیوٹن کو میدان جنگ میں وقتی فائدہ ہو سکتا ہے۔ پیوٹن کو طویل عرصے میں اس کی بھاری قیمت ادا کرنا پڑے گی۔

جوبائیڈن نے 30ملین بیرل آئل اسٹرٹیجک ریزرو سے جاری کرنے کا اعلان کرتے ہوئے یہ بھی کہا کہ میری سب سے زیادہ توجہ مہنگائی پر قابو پانے پر رہی۔ کورونا کی وجہ سے معیشت کو نقصان پہنچا۔ ہماری معیشت اب ٹریک پر ہے۔ لوگوں کی تنخواہوں میں کٹوتی نہیں کر سکتا۔ چیزوں کی قیمتوں میں کمی کریں تنخواہوں میں نہیں۔

یہ خبر پڑھیئے

بلوچستان میں سات روزہ انسداد پولیو مہم کا آغاز

بلوچستان  کے پانچ اضلاع کی 141 یونین کونسلوں میں 7روزہ  انسداد پولیو مہم کا آغاز ہو …

اپنا تبصرہ بھیجیں

Show Buttons
Hide Buttons